Translate

Wednesday, October 14, 2015

ЗБИРКА ПЕСАМА БУЂЕЊЕ ДУШЕ

Збирка песама

"Буђење душе"
(Издавач ВАЉЕВОПРИНТ,               1997.г. )

- збирка се састоји из три циклуса "Ко зна зашто", "Бели снови", "Немић (или знаци света)"

Избор из збирке:

ПЕСМА МАЈЦИ

Мислим
кад идем кући
мајка ће ме
дочекати

Кад кренем
опет у свет
мајка ми
неће дати

Али кад видех
лица мојих
како су
помало далека

Схватих, тешко
овде као и
тамо у свету
нико ме не чека

Није више
као некад
моје мајке
нигде нема  



ТРЕН

Када се нагло
сретнем са лепотом
Не марим више
за својим животом

Дође тренутак
и тело занеми
Па се сатире
у немуштој треми

Никада не знаш
шта ће даље бити
Ко ће пасти доле
ко ће се узвисити

Тешко је ћутати
кад си са лепотом
А и причати јој
запањен дивотом

МОЈЕ ОГЛЕДАЛО

Толико је
песме
у твојим
очима

И осталог
из мојега
света

Као да си
из мене
узета

ПОГЛЕД УНУТРА

Ако ме
оставите
отвореног

Ништа
од мене
неће бити

Затворите
ме
у мој свет

ДРУГИ СВЕТ

Кад ме не буде
ја ћу кренути

Нешто ће ново
живот пренути

Исте ће жеље
да ме покрену

Да опет тражим
наду скривену

КРУГ

У смрт
посади живот

Јер смрт је
водоравна

А живот
усправан


No comments:

Post a Comment